5 pojkar!!!

Idag när jag för första gången kikar närmre på valparna upptäcker jag att "tiken" har en snopp!!!
Så straffade det sig att inte "pilla" för mycket på dom de första dagarna... :-S
Herregud hur kan detta hända...
Snacka om att jag vid nästa valpning kommer att rå studera valparna...!!

Alla mår ypperligt, växer så det knakar! <3 Och så får jag prova på hur det är att ha bara grabbar i en kull! :-)


Här är grabbgänget, 4 dagar gamla idag:


Det rörde om i grytan med planerna när det plötsligt fanns en pojke till men ingen tik.
En av killarna placeras ut på foder.

Ev så finns det hane kvar att reservera nu. Jag väntar på besked från valpspekulanter fortfarande. Efter helgen vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0